Prohledat tento blog

pátek 27. srpna 2010

Viktoria představila nového majitele


Prvoligový fotbalový klub FC Viktoria Plzeň odtajnil nového majitele, kterým se stala skupina investorů v čele s olomouckým podnikatelem Tomášem Paclíkem. Stalo se tak na úterní tiskové konferenci. „Už před sezonou Gambrinus ligy jsme slíbili, že nového majitele představíme. A dnes plníme svůj slib,“ uvedl mluvčí Viktorie Aleš Pangrác. Skupina investorů v čele s Paclíkem získala akcie od společnosti Dratanore. „Více než rok jsem trávil pracovně hodně času v Plzni, chodil jsem tu na ligu a seznámil se s lidmi z Viktorie. Před sezonou za mnou přišel generální manažer Adolf Šádek se žádostí o pomoc. Začali jsme spolupracovat a časem se ukázalo, že bude nutný kapitálový vstup. Vyhodnotil jsem si situaci a řekl ano,“ vysvětluje olomoucký podnikatel svoji cestu do západočeského klubu. Paclík se zabývá převážně akviziční činností. „Nechtějte ode mne něco zásadního, jsem v klubu měsíc i s cestou, ale podle mých informací se to, co se dalo zlepšit, zlepšilo. Management pro to dělá maximum. Co se týká rekonstrukce, za kterou bychom byli samozřejmě rádi, tak to už je na spolupráci s městem,“ prohlásil Tomáš Paclík.

Žádné komentáře:

Okomentovat