Prohledat tento blog

neděle 3. října 2010

Milan Petržela v nominaci národního mužstva


Skvělá forma posledních týdnů katapultovala rychlonohého záložníka fotbalové Viktorie Plzeň Milana Petrželu do národního týmu. Kouč českého mužstva Michal Bílek povolal plzeňského středopolaře pro nadcházející dva kvalifikační zápasy na mistrovství Evropy. V pátek 8. října se Češi utkají v Edenu se Skotskem a v úterý 12. října cestují do Lichtenštejnska. „Má formu, hraje od lajny, vyhrává souboje jeden na jednoho, proto jsme ho povolali,“ uvedl na adresu plzeňského fotbalisty trenér Bílek. Sedmadvacetiletý Petržela reprezentační pozvánku nečekal. „Spíše jsem si myslel, že by ji mohli dostat Dan Kolář nebo Honza Rezek. Překvapilo mě to, ale o to více jsem teď šťastný. Reprezentovat Českou republiku je pro mě obrovská čest,“ neskrýval Milan Petržela štěstí. Na radu, jak to na srazu reprezentace chodí, zašel k Davidu Limberskému. „Pár otázek jsem na Davida měl, je zkušenější, už byl na srazu několikrát,“ dodal Petržela.

Žádné komentáře:

Okomentovat