Prohledat tento blog

středa 28. července 2010

Jan Rezek se Besiktase nebojí


Plzeňský forvard Jan Rezek patří mezi hráče, kteří se silných soupeřů rozhodně nebojí. A jinak tomu není ani před zítřejším utkáním na Letné, kde Viktoria Plzeň přivítá slavný Besiktas Istanbul. O protivníkovi hovoří s úctou, ale odhodlaně. 28-letý plzeňský štírek, který sbíral zkušenosti mimo jiné i v ruské lize, již okusil pohárovou atmosféru v dresu Sparty a Teplic. Po dvou sobotních trefách v Liberci Jan Rezek věří, že mu zbyl střelecký prach i na tureckého soupeře.

Sobotní zápas vám náramně vyšel. Nechal jste si ještě nějaký střelecký prach na Besiktas?
Já doufám, že mi tam ještě něco zbylo (smích). Ale když mě to tam nespadne, dá gól někdo jiný a výsledek nám zachová slušnou naději do odvety, tak budu po utkání rovněž moc spokojen.

Vy jste v kontaktu s českým stoperem Besiktasu Tomášem Sivokem. Už jste spolu řešili vzájemné dvojutkání v Evropské lize?

Volali jsme už v den losu. Já se ho vyptával na posily, tak mi řekl, že koupili Portugalce Quaresmu za osm milionů eur, k němu přibyl na začátku tohoto týdne Guti z Realu Madrid. Také mi říkal, že tým je laděn velmi ofenzivně, s defenzivou ale mívají problémy, ostatně proto také Sivoka koupili, aby se to zlepšilo. Určitě nás proti Besiktasi nečeká nic jednoduchého.

Hráči Besiktasu by to od svých temperamentních fanoušků asi pěkně schytali, kdybyste je vyřadili?
To ano. Tomáš mi potvrdil, že pokud s námi v Praze prohrají, tak je čeká pořádně bouřlivý návrat domů.

Hovořil jste o tom, že soupeř má hodně ofenzivně laděné mužstvo. To je ale Viktoria také ...
Snažíme se o to, trenér nás do toho nutí. Určitě je příjemnější vyhrát v Liberci 3:2, než kdyby zápas skončil 0:0 nebo 1:1. Divákům se líbí, když padají góly. Utkání s Besiktasem ale bude úplně jiné, podle mne se nějaké gólové přestřelky nedočkáme.

Bavili jste se s Tomášem Sivokem o tom, jak jeho spoluhráči pohlížejí na Viktorii?
Nevím jak mužstvo, ale z jeho slov jsem vycítil respekt vůči nám. Uvědomuje si, že je nečeká úplný outsider. A já věřím, že Besiktas potrápíme. Na zápas se těšíme, zahrát si evropské poháry je přece snem každého fotbalisty.



zdroj: http://plzensky.denik.cz/

Žádné komentáře:

Okomentovat